17.30

Hej! Har suttit ute och pratat med mormor och Bosse en stund :) Ska ut igen snart, tror inte dom stannar så länge. Idag har jag i alla fall packat färdigt till Göteborg och velat hit och dit om jag ska ha med kameran eller inte. Kommer inte ha med den till Liseberg och Oskar Linnros tyvärr, men är väldigt rädd om den och orkar inte släpa. Men kommer visa bilder från hotellet och så och sen har jag ju mobilen med mig överallt, så några bilder från den blir det säkert! :)

Mamma och pappa ska ut och plocka svamp snart så får laga kvällsmat till mig själv och sen 20.05 går bussen till k-holm. Möter upp Tillan där och går till hennes systers lägenhet där vi ska sova i natt :) Hon har två katter också som jag ska mysa sönder med! Saknar verkligen att ha en katt, men vi kommer kanske, kanske få en 12 veckors kattunge om ca 3-4 veckor! :D HOPPAS. Nu ska jag ut igen :)


Kommentarer
Postat av: elin

åh jasåååå??? :D (katten)

2011-08-15 @ 23:34:42
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0