00.44

Hej! Var tvungen att göra något åt min förra header, så gjorde en ny igår :) Lite snabbt och inte så noga, hehe. Men så får det se ut ett tag nu framöver.

Igår var jag med mamma och pappa till sjön och pappa släppte av mamma och mig 3,4 km från vårat hus, så gick/joggade vi hem. Och förut idag tog vi bilen ut i skogen för att plocka svamp. Följde med för att ta lite kort :) Och pappa släppte av mig 3,9 km så joggade jag hem. Riktigt skönt fakiskt! Fast väldigt varmt!! Var helt svartklädd, vilket inte var smart eftersom solen sken och det var 20-25 grader. Känns som om jag börjat komma igång med träningen igen! Var nog en månad senast jag sprang och tränade "på riktigt"..

I morgon blir det förhoppningsvis några timmar på Ingelsta i Norrköping. Pappa skulle dit, så passar på att följa med. Tror mamma och jag blir avsläppte på Ingelsta sen hämtar pappa oss senare :) Blir jättebra!


Tagen nyss

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Haft en bra helg? :)

2011-08-07 @ 16:44:20
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0