Vitamin booooomb

Sådär ja! Nu har jag gjort fyra tidsinställda inlägg. Bara på collage som jag gjort på Polyvore.com. Älskar den sidan! Ett kommer upp ikväll klockan 19, de andra tre syns på bloggen söndag, måndag och tisdag klockan 15 :) Riktigt nice om ni frågar mig.
Slängde ihop en hallonsmoothie nyss! En bomb som jag hoppas gör mig pigg och kry, för just nu mår jag inte bra alls. Halsen gör ont men jag har i alla fall inte feber, så det tar nog inte så lång tid innan jag mår lika bra som igår! Fattar inte hur man kan bli sjuk över en natt. Kände ju inga tecken på det igår kväll eller någon gång tidigare...
Förövrigt chattar jag med Mathilda om lite allt möjligt. Otroligt att vi alltid har något att snacka om eftersom vi i princip gör det hela tiden. Nästan i alla fall ;)
Tryck för större. ↓ Har redan haft den här bilden på bloggen, så ni får en miniatyr bara :)


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahhaa, det är ju oftast jag som börjar snacka om olika saker sen kommer du och fyller på haha :D

2011-04-02 @ 18:50:45
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0