This is not the time or the place for broken hearted, cause this is the end of the rainbow

God morgon! Jag vaknade nyss och kände mig rätt pigg faktiskt. Träffade mamma när jag skulle gå till toaletten nyss och när jag började snacka så upptäckte jag hur hes jag var. Lät inte ens som jag. Mamma sa: "Har du varit på konsert eller?" Haha. I alla fall så kände jag för att lyssna på lite musik så satte på datorn :)
Igår kväll kollade jag på Vampires diaries och efter det kollade jag på några avsnitt av One tree hill, tills klockan blev tolv ungefär. Då somnade jag. Åt inget godis igår. Åt en apelsin bara och det räckte faktiskt, kände mig inte ens sugen på godis så det här kanske inte blir så svårt i 2 månader! Vi får helt enkelt se.
Ska nog gå ut lite idag och tar nog med mig kameran. Vi har nämligen en stor "fläck" på gräsmattan som är helt täckt med krokusar! Bilderna jag tar kommer upp idag :)

Förövrigt har jag börjat lyssna på Sunrise Avenue lite extra och tycker de är såå bra! Forever yours, Hollywood Hills och I don't dance - Värt att lyssna på! Sen ska jag nog ta tag i min spegel idag och torka av den, för det är dags för det ser jag! (Har varit i månader...)


Från mitten av mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0