LOKA med smak av vatten

Har proppat i mig lite mat. Tyvärr så smakade det ingenting. Har 1.5 liters loka flaska fylld med vatten på bordet bredvid och har bestämt mig för att dricka minst en sån per dag nu när jag är hemma. Det är ju bra för det mesta, både ytligt (hud och hår) och för kroppen. Så varför inte? :) Det värsta är väl att jag inte har druckit halva än och jag började dricka vid lunch... Och så blir jag så himlans kissnödig. Men jag fortsätter dricka ändå!
Väntar på att Halv åtta hos mig ska börja. Lite synd att det var säsongsavslutning förra veckan så de börjar sända avsnitt från 2009. Men det fungar ändå, så länge jag inte har sett de. Ska nog ta lite glass till det också :) Puss och kram




I detta fall; bara vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0