So, this is what it feels like to live life

Har inte hänt så himla mycket idag heller. Snackade lite om klasströjor och så på e-tiden, så vi beställer nog snart! Och sen hade vi håltimme från tyskan, så jag och Mathilda va ute och satt och prata. Sen fortsatte dagen som vanligt fast jag hade ont i huvudet de två sista lektionerna. Och så fick vi testa på nationella i svenska (muntligt). Körde softboll på idrotten och gjorde en homeruuuuun, haha. Om det ens heter så i softboll? Det var i alla fall kul :) Mötte upp Elin, Olivia och Filip och väntade på bussen. Snart ska vi äta och halv sju börjar träningen! Orkar inte eftersom jag har ont i huvudet, men det kanske går över snart :)
I morgon ska jag och några till sova hos Ebba :) Vet inte riktigt när jag ska åka in, måste kolla bussar. Sen åker jag i alla fall inte hem från stan förrän på söndag förmiddag? Tror att vi sa så :) Men det blir kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0