It's funny when you're dead how people start listenin’

Har inte gjort någon nytta sen jag kom hem. Ätit en fet macka som mamma köpt, ätit mat, spelat piano (kan början på If I Die Young!) och slösurfat. Glömde bort min nu mera dagliga pw... Kom att jag skulle gå ut vid åtta, men då började ju Vampires diaries, så blev att kolla på det istället och sen orkade jag inte gå ut, plus att det var på väg att bli mörkt och jag är trött och har ont i nacken. Där har ni lite dåliga ursäkter!
Personligen har det varit en helt suverän dag! ;) Började med idrott. Fast det gick inte så bra, det är därför jag har ont i nacken, haha. Men vi höll på med norska på svenskan och det är ju lite småkul! Sen var det matte och ja, matte är ju matte. På lunchen spelade Mathilda och jag pingis i dazzet i alla fall och det var väl höjdpunkten på dagen! Kan säga att vi tränade magmusklerna rätt så bra ;) TORR HUMOR, säger jag bara. Det är den bästa humorn! Tror Mathilda håller med mig om den saken! :) Vi hade något slags vm mellan Malmer och Lindegren på ett ungefär. Haha. Sen kollade vi film på engelskan. Forest Gump. Rätt bra film faktiskt. En grej som händer är att lill killen i filmen gör ett ljud av nåt slag och jag höll på att garva ihjäl mig för det var precis så jag lät när jag var mindre! (innan jag kunde prata) Och killen var ju retarded. Men försökte att inte störa klassen så det kom tårar istället. Haha! Gick ner på stan med Sandra och Elias efter det och gjorde Sandra sällskap på forssjö bussen. När jag kom hem så åt jag en macka (på bilden).
Har varit/är på så bra humör, men det kan ju bero på att det är påsklov nu!!! Så himla skönt, dock måste jag plugga lite. Men det kommer inte förstöra lovet så det gör väl inte så mycket antar jag. Puss ♥


Bilder: Första och andra av mig. Sista av mamma. (Hon envisades att ta kort på mig när jag åt, så vad jag man inte för att göra mamma glad. Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0