Tack för allt, vännen ♥

Har varit så otroligt trött idag. Somnade vid tolv och vaknade klockan fem och kunde inte sova sista timmen tills klockan blev sex. Så fem timmar har jag sovit. Det kändes hela dagen. Ögonlocken ville liksom bara åka ner... Men solen piggade upp lite grann. +18 grader är ju inte nåt att klaga över! Har pluggat idag också, dock inte lika mycket som igår, men jag är så trött så orkar inte nånting egentligen. Som vanligt på måndagar åkte vi till farmor och farfar och åt och jag cyklade dit för att få den lilla motionen jag behöver. Tar typ 2 minuter att cykla (om ens det) så snacka om motion... Men hann inte ta en promenad så fick bli så istället. Kallas daglig motion har jag hört! Har precis duschat och tänkte lägga mig. Har bäddat med nya lakarn så kanske jag sover bättre, vem vet :) Det lär jag veta i morgon.
Fick förrensten tillbaka mitt matteprov och det var tydligen ett bra resultat enligt läraren, eftersom det var ett svårt kapitel :) Nu ska jag fixa lite och sen sova :) Godnatt ♥


Du gör min dag till det bättre ♥

Kommentarer
Postat av: elin

aaw :D älskar dig allra bästa vän!!! ♥

2011-04-12 @ 15:54:20
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0