The sun always shines on TV

Jag har haft bloggen sen januari 2010 och det här är mitt 701 inlägg. Haha, lite kul bara. Kan inte fatta att jag haft den så länge. Men det är ju kul eftersom jag har massa minnen här. Tänker aldrig ta bort den, för då kan jag ju kolla tillbaka på vad jag gjorde på högstadiet :)
Ställde klockan på åtta och gick upp då. Fast jag vaknade halv åtta, så hade ju inte behövt ställa mobilen. Ska sätta igång med min no sak och sen höra av mig till Elin för hon ska komma och hämta mig på moppen och sen ska jag in till stan vid fyra för att möta upp mamma och ta spruta mot fästingar :( Usch, vad jag hatar det! Har ju nyss tagit sprutor mot livmoderhalscancer och nu ska jag sätta igång med fästingsprutor istället. Förhoppningsvis kommer inte dom göra lika ont. Men det är också tre stycken, fast med större mellanrum mellan varje. Daniel ska också med och ta och sen ska vi till skoaffären uppe på lövåsen och jag ska försöka köpa nya tygskor. Mina är så himla förstörda och slitna. Sen åker jag till Norrköping i maj och där kanske jag köper andra skor :) Puss

weheartit.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0