Statistiken

Jag brukar aldrig ha problem med blogg.se, förutom statistiken. Så här ser kan det se ut och gör det nu:


7/4, 7/4? Idag är det ju 9/4, så idag och igår fattas? Brukar ta någon dag tills det ser ut som vanligt igen, men lite störande är det ju eftersom det inte stämmer.

Annars så har jag ätit mackor med ost och tomat och färskpressad juice (gjorde själv alltså), inte illa alls! Brukar ta kort på mat som ser god ut, haha! Så jag lägger kanske upp en bild sen ;) Sen har jag tvättat ansiktet och haft peeling och lite så. Så nu känner jag mig fräsch och pigg och jag känner mig inte så himla förskyld längre. Jag är nog helt frisk om ett par dagar, får jag hoppas i alla fall! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0