Some random

Efter att ha ätit en liten onyttigare "sak" igår så bestämmer jag mig för att fortsätta med det här godisförbudet jag har. Men det var inte så farligt i alla fall, förutom att det var grädde och digestive i. Haha, men kände mig svullen eller nåt efteråt. Vet inte hur jag ska förklara. Men när jag äter nyttiga saker känner jag mig inte så i alla fall, så jag fortsätter helt enkelt med det.
Vaknade ganska nyss och såg att solen sken och det var 15 grader i skuggan! Men när jag går ut på trappan så förstördes allt. Det luktar nämligen inte gott utomhus. Koskit eller grisskit eller nåt. Fyhelvete vad jag hatar att bo här ibland. Kan ju inte tänka mig att det skulle lukta så inne i stan direkt. Jag hade tänkt sitta där och äta frukost, men nu sätter jag mig inne i alla fall, men får hoppas att lukten försvinner helt eller åtminstone lite så jag kan sitta där ute lite senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0