Snödroppar

Jag borde egentligen sova just nu. Följer inte mina egna råd som jag brukar ge till de som är sjuka. I morgon ska jag försöka bli frisk! Mycket protein, frukt, vatten, sömn och ett och annat tv-tittande. Ska väl inte vara så svårt att fixa. Ska också plugga lite grann, men inte fullt så mycket. Det orkar jag inte. Om jag orkade hade jag ju gått till skolan i morgon. Näsan har börjat rinna nu också och ena näsborren är täppt - sjukt irriterande!
Vi hade tydligen fått tillbaka våra matteprov idag och jag är lite sugen på att få mitt, men det kommer jag inte få förrän fredag. Får vänta helt enkelt. Nu har jag inget mer att skriva än att det troligen kommer bli många inlägg i morgon om jag har tråkigt (NÄR jag har tråkigt). Är så tråkigt att vara hemma, blir så ensamt...


Fotograf: Elin (Grymt fin!)

Kommentarer
Postat av: elin

thank you :D tog den förra året =)<3

2011-04-05 @ 18:00:25
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0