Sitter ute på trappan och tänkte att jag s...

dsc07379 (MMS)

Sitter ute på trappan och tänkte att jag skulle blogga från mobilen lite. Jag har det hur bra som helst! Njuter av att kolla på brorsan som jobbar. Haha. Närå, men jag har gjort lite läxa och hållt på med kameran lite :d och så hoppas man ju kunna få lite färg, men vet inte om man kan få det i april? Det kanske man kan! Dum som jag är sitter jag med strumpbyxor så jag kan ju inte räkna med att få någorlunda brunare ben iaf. Men orkar inte ta av de. Ikväll ska vi till mormor och fira påsk och äta påskbord som vi göra varje år :) snart går solen bakom ett träd så måste flytta mig en meter. Tänker minska bloggningen så länge det är fint väder, så vi hörs när vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0