River flows in you

Har inte blivit mycket till bloggning idag, men det är min blogg och jag gör som jag vill! Haha :) Dagen har tillbringats med Elin :D Gick upp halv tio och satte igång att baka bröd till frukost! Sen när det var klart sa jag till Elin att komma hit och äta frukost med mig :D Dock var klockan tolv då. Haha, men allt smakar ju godare när man är hungrig ;) Just nu sitter jag och lyssnar på lugn musik men ska nog ta och kolla på tv resten av kvällen. Går ju massa filmer nu under påsk, så någon bra måste man ju kunna hitta och kolla på :)
Tycker den här låten är så himla fin, så här är videon. Det är nog många som hört den, men den är så vacker :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0