Outfit måndagen den 18 april

Hej! Var ju på bio med Tillan och två till igår. Filmen var as bra :D Robert Pattinsson var lika snygg som vanligt. Haha. Kan ju säga att det var mest tjejer i salongen ;) Och det var lika trevligt och roligt att träffa Mathilda som alltid! Vaknade hemma hos henne och gick iväg till bussen vid elva och kom hem för en halv timme sen ungefär. Då bytte jag om till shorts och linne för jag var så varm och det är så otroligt varmt och skönt ute :D Nu ska jag göra en macka och sätta mig på trappen i solen, sen vet jag inte vad jag ska göra. Haha. Vi hörs, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

finis, hade as trevligt igår och filmen var jätte bra! love you <3

2011-04-18 @ 12:56:52
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0