Önskelista 2011

Jag fyller 16 år om 15 dagar! Men det bästa då kommer inte vara att fylla och få presenter och allt sånt där (även fast det är ganska bra det med!) Det bästa är att jag får bort min tandställning då!!! Då har jag haft den i ganska så precis 18 månader. Och jag har inte haft det lätt, haha! Har nämligen fått skavsår överallt efter den och blåsor som nästan slitits bort... Fräscht, ja vet! Men i alla fall så blir det att fira lite extra för det :D  Inget att klaga över.

Det här är det jag önskar mig:
Nagellack, parfym, ny mobil (den på bilder är min nuvarande), påslakan, pengar och fallskärmshoppning!
Det bästa är att jag nog kommer få hoppa fallskärm! Pappa tycker det är as kul att jag vill göra det så han och jag kanske ska göra det tillsammans :D Fast ingen annan i släkten, familjen och en del av mina vänner vill inte att jag ska göra det. Men om jag inte gör det nu kommer jag ändå göra det när jag blir arton ;) It's once a lifetime experience. Det var allt, puss ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

GÖR DET! så jävla grymt!!!

2011-04-18 @ 12:57:56
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0