Onsdag 20 april

Vaknade vid tio och kollade lite på tv i sängen, men sen blev jag så hungrig så jag gick ner och åt lite grann och nu kollar jag på tv här nere istället. Känner mig jätte trött, har inte sovit så jätte bra under hela lovet. Jag brukar sova länge på lov, men jag vaknar typ mellan 7-9 oftast. Idag ska jag försöka skriva på min no fördjupning, kanske till och med göra klart den :) Tänkte sitta ute och skriva den, men solen är inte framme och jag vet inte om den kommer fram heller. Lite synd.
Igår kväll var jag ute och gick med mamma och pappa. Benen orkade inte riktigt, men det kanske de gör idag för jag ska försöka gå ut och springa. Eller åtminstone gå :) Ska nog göra en kycklingsallad till lunch om vi har grejer till det! Annars blir det rester eller nåt annat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0