Om tre dagar...

Började med en joggingtur på morgonen på idrotten. Eller vi gick halvfort istället. Sen hade vi nationella i svenska och jag och Elias var ett av paren idag som fick prata inför klassen, och det gick verkligen ur uselt! Vi hängde inte med och fattade inte alls mycket och sa till och med grejer som var fel. Haha, roade väl säkert andra ;)
Klockan sex går bussen in till staden och Sandra hoppar på i forssjö, så åker med henne sista biten och sen hoppar jag av vid talltullen där någon av tjejerna möter upp mig och sen går vi till Ebba :) Ska äta om någon halv timme och efter det är det väl nästan dags att gå till bussen. Om jag inte kan tigga skjuts av mamma för min väska är så tung. Haha, jag är så himla lat. Det var allt. Hörs på söndag! Puss

3 dagar kvar till tandställning tas bort och min födelsedag!


Kör på osminkat nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: emmy G

åh, kommer aldrig ihåg, men tror det är courier new eller bookman old style ;)

2011-05-01 @ 11:34:48
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0