Nyttigt i glas

Börjat mitt "nyttiga liv" redan lite grann. Testade ett liten mellanmål med yoghurt, hallon och hackade nötter. Jätte gott! Och var inte ett dugg sugen på godis efteråt. Kommer bli fler gånger, helt klart. Mamma har gjort ungspannkaka så ska ta och äta det snart. Mycket gott! Sen ska jag försöka göra färdigt svenskan och skicka in den så jag får det överstökat :)
Mår inte helt bra än, men helt klart bättre, så i morgon går jag till skolan! :D Främst för att vi har nationella prov i engelska på morgonen. Sen om jag mår dåligt efter det så åker jag hem, men vi har bara en lektion kvar efter det så det kommer nog gå fint!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du är med :D

2011-04-07 @ 17:25:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0