Nya skor

Fick en bra start på dagen! Fick för mig att det var måndag så gick till fel klassrum, haha! Där satt jag tills Sandra och Emma kom och hämtade mig ;) Var lite virrig i huvudet, tror jag ;) Vi hade i alla fall no på morgonen, som vi alltid har på onsdagar. Det gick inte så bra för min grupp (Emma och Cassandra) eftersom ingen dator funkade för oss så vi satte oss i bibiloteket och pratade istället.
Sen fortsatte dagen i stort sätt som vanligt och sen på musiken så skulle jag ha spelat upp, men läraren skulle iväg så det får bli nästa gång istället. Är lite nervös för hur det kommer gå, men skönt att ha det gjort sen i alla fall :)
Har numera planer för valborg också. Har bara sett en brasa en gång i hela mitt liv har jag kommit på, och jag är osäker på om den gången var i en dröm till och med... Stannar väl antagligen inte där så länge, men sen ska vi tjejer gå tillbaka och träffa lite annat folk också :) Blir säkert asbra!

Har i stort sätt bara kollat på tv och målat naglarna sen jag kom hem vid tre. Fick en läxa idag till i morgon som var att läsa några sidor bara så tar det lite senare. Klockan åtta börjar ett nytt program - Klockan åtta hos stjärnorna. Det är nästan exakt likadant som Halv åtta hos mig tror jag, fast att det är kända personer med. Sen ska jag försöka lägga mig innan tio i alla fall, eftersom det blev senare igår. Puss

Bild på mina nya skor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0