No one else can speak the words on your lips

Tjeeenare, är på skapligt bra humör! Vet inte varför. Kanske för att det har gått bra i skolan med vissa ämnen. Eller faktiskt alla. Eller kanske för att jag är lyckligt lottad :D Tänk va livet kan vara bra!! Haha.
Började dagen med idrott och då körde jag hårt ska ni veta! Eller hårdare än vad jag brukar kändes det som i alla fall. Det var riktigt roligt :D Sen var det dags för svenska och sen hade vi matteprov och det gick faktiskt bättre än förväntat. Sen på engelskan så gjorde jag klart ett antal frågor för att sen få reda på att de som inte var klara fick läxa, men inte jag inte! Gick ner på stan med Sandra och Jakob efter skolan och väntade på bussen. Snackade med Elin om allt möjligt på vägen hem. Minns inte ett dugg av vad vi sa, men något roligt som vanligt var det säkert :D
Och jag får ju inte glömma att berätta att jag har HEMSK träningsvärk i lår, rygg, mage och rumpa. Men jag var inte ensam för det var många i klassen som hade det också... Dock var det från gympan igår för de. För mig var det från matchen igår. Så fort jag rör mig så klagar jag och säger att det gör ont. Inte så värst roligt för de som får höra det, men det är inte roligare för mig så ;)
Första april också. Mathilda misslyckades med att lura mig, men kort efter så drog hon ännu en lögn och den gick jag på! Nu kan jag inte längre säga att ingen kan lura mig första april. Tack Mathilda... Snackar med den fina flickan på msn lite granna och väntar på att klockan ska bli åtta så jag får se ännu ett efterlängtat avsnitt av Vampires Diaries. Lite godis till det skulle inte sitta fel heller :)
Ska nog börja göra lite tidsinställda inlägg. Tänkte att man kunde passa på när man har "inspoo" (som Mathilda sa) så behöver inte bloggen ta skada när man inte har det för då har man lite inlägg förberedda liksom. Hur smart är inte det?!
Blev ett långt och ointressant inlägg utan bild. Borde verkligen fota lite :) Men en bild från google kanske man kan hitta.

Tycker första bilden inte är lik Damon. Men han skulle passa som en "snäll och rar"-typ :) Fast kanske inte i serien. Det är ju mer Stefans stil. Andra bilden var bara fin tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

hehehe, jag är bäst!! och ja gör lite tidsinställda, skitbra ide :D:D PUSS

2011-04-01 @ 20:06:48
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0