Nionde april

Jag har i princip stått i köket hela dagen. Som en liten, gammal gumma... Haha. Men jag tycker det är kul så jag gör det gärna :D Och så blir ju mamma och pappa glada som slipper laga mat också ;) Gjorde en bulgursallad till lunch. Dock så gillar inte min familj vegetariskt, hehe, men jag själv vill ju bli nyttigare så tänkte försöka få med dem på det också. Tror jag inte kommer lyckas, men ger det ett försök! Sen gjorde jag någon slags hallon/apelsin smoothie som bara innehöll frukt. Den var faktiskt god! Sen lagade jag middag också. Hehe. Roooligt ;) Har hunnit med att fota krokusar och pluggat lite nu ikväll också och just nu kollar jag på Rosa Pantern 2 på tv och chattar lite med min fina vän Tillan :D



Kommentarer
Postat av: mathilda

hihih tillan :D äntligen lär du dig :)))))) <3

2011-04-10 @ 00:28:41
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0