Nationella engelska

Åkte in till skolan fast att jag hade liiiite feber. Tog en ipren och hoppades på det bästa och så att jag skulle klara nationella lite bättre. Det gick väl sådär, hade lite svårt att koncentrera mig ibland och glömde liksom bort att lyssna på hörövningen ibland... Kan ju inte hoppas på ett superbra resultat direkt. Sen efter det så åkte jag hem för jag mådde dåligt. Just nu är jag helt seg i huvet och trött (lock för öronen och ont i halsen också...) Mår lite illa och det gjorde jag på bussen också :s , men kan bero på att jag inte har ätit sen klockan sex. Ska nog äta och sen kolla på one tree hill. Eller kanske sova... Men troligen kommer det inte bli så ;)
Tänkte också nämna och upplysa er om att Elin och Simon har 6 månader idag. Grattis till er! :D ♥


Kommentarer
Postat av: elin

hehe tack :)<3

2011-04-08 @ 15:56:24
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0