Mellanmål

Min nya grej har blivit keso. Smakar ingenting, men ändå så är det gott på nåt vis, haha. Har aldrig riktigt vågat smaka det förut för jag trodde det var jätte äckligt, men det visade sig att det inte var så! Så skadar inte att smaka på olika grejer :) Har t ex börjat tycka om fetaost. Fast det gillade jag när jag var mindre och har börjat gilla det på nytt. Men ett litet tips bara, testa keso! :) Jag tror det är nyttigt, det är ju typ ost och många äter det när de vill gå ner i vikt (vilket jag inte försöker), så borde vara det. Hur som helst; värt att prova på!

På bild: Knäckemacka med ost och keso + vindruvor


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Är själv förtjust i keso. Underbart både till frukost och mellanmål!

2011-05-07 @ 12:58:03
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0