Love you

Sitter och chattar lite och kollar på tv och äter chokladbollar! Riktigt nice, dock mår jag inte tillräckligt bra för att njuta av det lika mycket som jag skulle gjort om man varit frisk. Är jätte sugen på att gå ut och springa eller ta en promenad eller vad som helst utom att sitta i soffan för det har jag gjort i tre dagar nu. Verkligen jätte tråkigt. Har skrivit några rader på svenska arbetet idag också. Kanske inte blir så himla mycket efter i skolan eftersom jag gör lite (det kan kan/orkar) hemma nu :) Börjar få lite ont i huvet, ska nog hämta lite vatten och hälla i mig. Puss

RÖSTA HÄR


Kommentarer
Postat av: elin

love you to darling! :D<3

2011-04-06 @ 18:05:50
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0