Livet leker och jag springer naken i staden

Kom hem för lite med än en halv timme sen. Har ätit en banan och sitter och lyssnar på lite musik! Rätt okej dag idag måste jag säga. Fick nämligen tillbaka nationella som vi hade förra veckan och det gick suveränt! :D Sen fick jag tillbaka en till engelska grej som jag fick vg+ på. När jag fick den så sa min lärare att hon tyckte jag hade utvecklas jätte mycket från sjuan, för då nådde jag knappt G och nu ligger jag nära MVG. Kan ju inte gå bättre just nu! Och får ju inte glömma "insidenten" i matsalen. Det var mer än roligt! Måste lära mig att behålla maten i munnen, HAHA.
Fast vi hade nationella i morse och jag vet inte ens om jag gjorde rätt för jag fatta inte riktigt och mina vänner hade ju inte skrivit alls samma sak... Så är lite nervös att jag inte blir godkänd i det, men allt annat i engelskan går ju bra så det är nog ingen fara! Och musiken gick bra idag också. Vi spelar ju egna låtar och jag kan min nu, bara att jag måste lära mig att sjunga ut... Bara sätta igång att träna så det blir bra när jag ska spela upp det. Tror jag är tondöv eller nåt...
Nu ska jag plugga till so provet som vi har i morgon. Sen ska jag försöka hinna med en promenad innan det blir mörkt ute, men det tar ju ett tag innan det blir det nu för tiden, vilket är as bra!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0