Live your life and stay young on the floor

Har blivit rätt mycket bloggning idag! Har inte haft så mycket att göra eftersom jag inte har mått så bra idag. Känns faktiskt liiite bättre just nu :) Förut idag så ringde Elin mig och var jätte glad för hon skulle ut och åka första rundan med moppen i år och frågade om jag ville hänga med. Men då mådde jag inte alls bra, så orkade inte hänga med :( Men villeeeee! Men jag hade ju inte tänkt vara sjuk så länge ;) så får åka med henne snart :D
Sömn är väl det bästa botemedlet, så ska nog snart gå och sova :) Kanske tar och läser lite innan jag släcker och så. Måste läsa ut den där jävla boken alltså!
Dessa är tagna nyligen, ser väl inte ett dugg sjuk ut, eller hur? :D


Kommentarer
Postat av: mathilda

söööötis :D ta alvedon! det hjääälper :D

2011-04-02 @ 23:45:28
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0