I'll forget the world that I knew, but I swear I won't forget you

Har precis kommit hem från en promenad med mamma! Har längtat efter att få börja röra på mig igen. Fast jag hade bara löpartaights så det var jättekallt om rumpan. Men det var skön luft eftersom det nyss regnade lite. Ska duscha nu, sen ska jag ta en banan och mamma ska hjälpa mig lite med att plugga till so provet. Kommer nog kolla på tv innan jag går och lägger mig. Ska försöka sova tidigt så att jag inte är allt för trött på nationella i morgon!
Dessa två tog Elin på mig (Jag sitter ner för att jag fryser och visste inte vad jag skulle göra åt det. Har jag för mig...) när vi va hemma hos henne och fotade lite i höstas! Söt, ful, galen? Avgör själv :)


Kommentarer
Postat av: elin

haha nej du satt så för att vi försökte hitta nytt motiv xd<3

2011-04-13 @ 17:41:11
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0