I could be the king you could be the queen and I love you long time so you know the meanin

Kom hem för en liten stund sen. Var hungrig och hittade vindruvor i kylskåpet! Gud så gott :D Har inte hänt så mycket idag. Vanliga lektioner och varmt väder! Synd att solen går bort så fort man kommer hem och hade tänkt sola lite eller i alla fall sitta ute i värmen. Ikväll är det träning. Tyvärr kommer vi inte bli så många eftersom en stor del av vårat lag går i musikklass och har vårkonsert ikväll. Vi kommer inte bli mer än 4 i alla fall och i värsta fall blir det bara jag. Men då får jag komma hem lite tidigare och kan kolla på Du är vad du äter, för det missar jag eftersom det börjar när träningen slutar och jag hinner inte hem till början. Kollar på reprisen på lördag/söndag (?) istället :)
På skapligt bra humör pga av att det bara är en dag kvar i skolan nu sen är det looooooooov! Hur skönt?! Snart fyller jag år också och det betyder att jag får bort min tandställning samma dag :D Det är inte många skoldagar kvar till sommarlovet heller. LÄNGTAR!!
Det var allt jag hade att säga, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0