Hängig

Åkte hem från skolan, så kom hem nån gång innan tolv. Hatar när man mår dåligt och inte kan ta någon buss hem förrän flera timmar framåt. Kände redan i morse att jag inte mådde så bra, men som vanligt så går jag till skolan i alla fall. Och så hade jag bara sovit 6 timmar och jag brukar sova mer än det. Och på toppen av allt så hade/har jag mensvärk...
Förra gången jag åkte hem från skolan hade jag feber på morgonen, men gick ändå... Hur smart är det på en skala? Jag hann baka bröd (ensam, nån storts matlagningsprov var det kanske?) men det var jobbigt. Fick typ svett anfall eller nåt, fräscht... Efter det bestämde jag mig för att åka hem, men var tvungen att vänta på bussen en halv timme. Då följde mina grymma vänner med mig ner till Peder och jag fick ligga i vilorummet en stund. Sen kom jag som sagt hem klockan tolv :) Har ätit lite och ska bara ta det lugnt nu, känner mig hängig och lite yr, så finns inte mycket att göra. Har ingen feber i alla fall, fast det kändes som det i skolan.


Bild från februari. Pappas facket-tröja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0