En vecka, sju dagar

Idag är det exakt en vecka kvar med tandställning! Känns konstigt faktiskt. Kommer kännas tomt efteråt och jag kommer nog sakna den lite i början, men sen kommer jag vara så otroligt lycklig efteråt för jag har haft ett helvete med massa skavsår och sånt. Har till och med ett nu... Hade vax på inatt så den gick ner lite, så gör inte lika ont :)
Men inte nog med det så fyller jag år samma dag också! Tror det inte är någon som missat det här eftersom jag säger det så fort det dyker upp i huvet, vilket är rätt ofta, haha. Längtar som fan i alla fall :D
Sitter just nu och lyssnar på musik och gör läxa. Den ska ju vara inlämnad på onsdag, så vill få klart den idag så att jag kan ta det lugnt i morgon för det är ju sista dagen på lovet. Vet inte om jag och Elin skulle träffas då?
Igår så brände jag mig nästan i solen såg jag när jag kom in. Liiite röd, men mest brun! Asnice :D Fast det är ju rätt farligt med solen, men jag sitter inte och försöker bli brun liksom, jag sitter för att det är varmt och skönt. Inte för att det gör någon skillnad, det är ju lika farligt för det ;)


Tre från förra gången jag satt på trappan (i strumpbyxor, haha) i solen och gjorde läxa. Några dagar gammal.

Kommentarer
Postat av: elin

JA DU SKA VA MED MIG :D<3

2011-04-25 @ 18:34:05
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: MR COOL

du vet att man inte blir brun genom strumpbyxor va?? just sayin'

2012-04-25 @ 18:23:55
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0