Drömmer mig bort

Men hur gott ser inte det här ut då!? Fy helvete vad det är svårt att avstå från sånt här! Jag vill börja äta sånt här igen och sluta vara så jävla nyttig, men ändå så vill jag inte för jag har gjort upp ett mål. Men nu är det påsk och snart fyller jag år (ska dock ha smörgåstårta istället för tårta då) och så det är vår och jag är såhäääääär sugen på en muffins! Vet inte hur jag ska göra. Antingen så peppar jag mig själv att fortsätta eller så slutar jag, men då har det varit helt meningslöst att ha godisförbud. Har avstått från sånt här i en månad nu tror jag. Eller det kanske inte ens är det... Åh, jävla skit -.- Känner mig inte ett dugg peppad längre och även fast jag nästan har gått ut och gott varje dag sen jag började så känner jag mig inte starkare eller vad man ska säga. Känner mig bara trött. Får tänka några dagar helt enkelt. Kanske bara är i en svacka eller något. Puss ♥



Alla bilder från google


Kommentarer
Postat av: mathilda

Hahaha men mimmi dååå ;D inte liiite sugen du verkar :D <3

2011-04-20 @ 20:36:38
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: olivia

kom igen nu mimmi! du är superstark som gör detta <3

2011-04-20 @ 21:10:51
URL: http://oliviiaberglund.blogg.se/
Postat av: olivia

kom igen mimmi! du är superstark som klarar det :* <3

2011-04-20 @ 21:11:56
URL: http://oliviiaberglund.blogg.se/
Postat av: o

oj , trodde inte den första kom fram (a)

2011-04-20 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0