Det bästa i livet är gratis

Var hos mormor igår kväll och åt gott och så. Bjöds på massa godis och rabarberpaj, som jag tyvärr va tvungen att tacka nej till. Men jag klarade mig fint utan. Går faktiskt bättre och bättre och är inte lite sötsugen längre. Fast när man är lite småsugen så är det ju i vanliga fall så himla enkelt att bara ta några godisbitar och så, och det är nog det jag saknar mest. Tog en morot istället, men det är ju inte lika gott ;)
Satte mig ute i solen efter att jag ätit frukost i morse och läste lite och sen vid ett cyklade vi (jag och Daniel, mamma och pappa gick) till farmor och farfar där vi var bjudna på mat och det var mycket gott. Spelade kubb med Daniel när vi blev lite rastlösa och jag vann! Haha. Sen har jag suttit i solen i tre timmar i sträck nu och jag får aldrig nog av det. Bara älskar det! Har nog fått lite färg skulle jag tro också. Skitbra!
Ikväll ska vi grilla grillspett (min idé) och det är sååå gott :D Hade tänkt att springa idag, men det är så varmt så jag orkar inte och jag måste nog "ladda upp" mer innan i så fall. Alltså dricka massa vatten och äta något mättande. Och det hade jag inte gjort, så jag sket i det helt enkelt. Ska försöka göra det i morgon istället. Jag får väl springa spåret där det är skugga om det är för varmt för att springa i solen.


Kommentarer
Postat av: elin

gullunge!! :D<3

2011-04-24 @ 20:02:58
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: elin

sv: haha ska du säga sötnöt! :*<3

2011-04-24 @ 20:04:28
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0