Can't you hear, can't you hear the thunder?

Kom hem för en halv timme sen ungefär. Packade upp och ställde mig i köket och stekte ägg! Tänkte göra två äggmackor, det är ju inget onyttigt med det! Tog ett mörkt bröd till och med :) Gott är det ju också! Dagen har varit bra. Började klockan nio som vanligt och pluggade lite so innan med Elias. Hann med att kolla på lite roliga klipp på youtube också... Vilket liv :D Idrotten var kul för vi spelade volleyboll, sen gick det ungefär som vanligt på tyskan och sen på lunchen fick vi sällskap av två lärare... Haha, det var ju trevligt ;) Sen var det so och det var lite roligare än vanligt, kanske för att jag satt mellan två sköna killar ;) Sen svenska och matte. Rätt vanlig dag, men ändå är jag på bra humör :D Ska äta mina äggmackor nu och plugga. Fick också reda på att vi inte behöver lämna in no fördjupningen på fredag, så kan lägga den åt sidan och ägna mig åt so:n nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0