Berglunds

Efter att jag har ätit middag hos farmor och farfar, som varje måndagkväll, så drar jag mig mot Berglunds! Elin kommer hämta mig på moppen :D Första gången jag åker för i år, så himla kul!  Sen ska jag övernatta där och i morgon drar vi oss mot staden och kollar lite affärer och umgås. Har lite grejer jag måste köpa också. Exempelvis nya skor. Vi ska kolla på Avatar, eftersom jag vill det. Haha! Har bara sett den en gång och det var länge sen jag såg den, så varför inte :D Ha det bra! Puss ♥

 

Bilden från Elins blogg. Syskonkärlek på hög nivå :D


Kommentarer
Postat av: olivia

ooooh ja :D haha :*<3

2011-04-19 @ 21:28:45
URL: http://oliviiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0