Även om himlen faller ner

Har kollat klart på Klockan åtta hos stjärnorna nu. Ska börja göra mig i ordning när någon av toaletterna blir lediga och sen ska jag läsa so:n om jag känner för det. Annars tänkte jag göra det på e-tiden i morgon. Blir nog så :)
I morgon ska det bli fint väder. Sol och ungefär +15 så blir kanske att ha shorts! Börjar med utegympa imorgon och jag har inte riktigt bestämt mig om det är bättre/roligare än innegympa eller inte... När det är fint väder ute så gör det inget att vara ute i alla fall :)
Var med mamma till Ingvaldstorp på lovet och fick med mig en blomma till mitt rum. Har bara kaktusar och jag vill inte ha kvar dom, men mamma tycker det är synd att kasta de eftersom de har blivit så stora ;) Kanske får ut de nångång ändå, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0