As many times as I blink I'll think of you tonight

Tänkte bara tala om att jag lever! Har inte uppdaterat bloggen på hela dagen, det märktes på statistiken (som är som den ska igen). Började dagen med rågflingsgröt och en knäckemacka! Och JA, jag har börjat mitt nya, nyttigare liv och det går alldelses utmärkt! Sen började jag plugga och gjorde det enda fram till lunch och fortsatte sen efter det också... Tog nån paus ibland och gick ut en stund i solen! Sen gick jag in och fortsatte, så jag har pluggat nästan från jag vaknade till klockan sex ungefär. Har gjort massa frågor i so:n och börjat lite smått på mitt fördjupningsarbete i no:n, så känner mig rätt nöjd :) Klockan åtta åt vi varma mackor (jag åt en nyttigare variant utan ljust bröd, eller en var mörkt bröd, hehe...) och kollade på Mästarnas mästare. Rätt åkte, för jag gillade inte han för man hörde aldrig vad han sa. Haha!
I morgon ska jag till skolan igen och det känns bra. Har varit väldigt tråkigt att vara hemma hela veckan utan sällskap hela dagarna. Är nog helt frisk nu också, men jag vågar inte riktigt börja träna än för jag vill inte riskera att bli sjuk igen. Men kanske tar mig en liten promenad i morgon om jag hinner! :) Puss


Kommentarer
Postat av: mathilda

oooom han äääär! shit alltså vi har nästan precis samma smak på killar, iallafall några, hihi :D<3

2011-04-10 @ 22:46:12
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0