Är du med mig tjejen? IGEN :D

Det var inget Halv åtta hos mig pga av ishockeyn. Tog glassen och la mig framför min tv i rummet och kollade på Simpsons och Family guy istället. Det var ju inte helt fel det heller. Förresten är jag jätte sugen på chokladbollar. Dock blir jag nästan anfådd av bara tanken på att göra de, men om jag är lite piggare i morgon kanske jag gör några stycken :) Fast har börjat tänka på att kanske vara hälsosam fram till sommaren. När man ligger i sängen helt utslagen med en stor skål med glass och ser en tjockis som tränar på tv brukar det bli så. Tror det var något nytt program, det heter i alla fall I used to be fat. Men eftersom jag är sjuk så kan jag inte börja med det än, men kan ju ägna det en tanke åtminstone :) Tanken är att jag inte ska äta godis, chips, fika eller glass i så fall. Fast kanske någon glass ibland (pinnglass/strut), det är ju ändå vår/sommar så det hör ju till och det vill man inte missa. Men så får det nog bli. Och promenader och joggingturer på det! Men som sagt; börjar inte än :)

RÖSTA HÄR




Kommentarer
Postat av: elin

vi kom ju fram till att det va bättre att äta iblaaand jueee :p<3

2011-04-06 @ 18:03:21
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0