2 steg från paradiset

Övernattade hos Elin igår. Vi var ute och fotade lite och hoppade lite studsmatta och sen gick vi in och gjorde fruktsallad och kollade på Avatar! Gick och la oss efter det och sen idag åkte vi in till staden och gick runt i affärer och jag fick med mig lite smågrejer hem och så köpte jag och fixade i ordning en försenad present till mamma som fyllde år för någon vecka sen. Jag blev nöjd och hon blev glad, så det blev ju as bra! Kreativiteten flödade! Haha! Men lite påhittigt och tidskrävande var det allt ;) Gick spåret med mamma och pappa vid åtta, sen har jag kört liiite styrka och sen blev det duschen. Hade varken ork i ben eller armar så blev inte så mycket till träning egentligen. Bättre än inget :) Just nu ligger jag i sängen och lyssnar lite på Håkan Hellström. Hade tänkt göra något/några tidsinställda inlägg så det ska jag sätta i gång med nu :)

Kommentarer
Postat av: elin

OJ vacker ;)<3

2011-04-20 @ 13:26:48
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0