Love is just a word until someone comes along and gives it meaning

Jag vet att mina inlägg har varit jätte tråkiga den här veckan, men jag har ingen energi till att göra de speciellt roliga. Har varit helt slut när jag kommit hem hela veckan. Jag funderar på att gå och lägga mig en stund, men orkar inte det heller och så ska vi ändå äta snart tror jag. I alla fall, efter skolan så hade Mathilda och jag tänkt att gå hem till henne och plugga till so provet, men istället så satt vi med Sandra i dazzet och pluggade :) Gick riktigt bra! Gick till tallås och mötte Elin och Alexandra efter det :) Åkte bussen hem och satte mig och läste ut min bok. "Syskon kärlek", jätte bra bok :) Ska väl läsa lite mer på so:n senare och lägga mig tidigt!


tillfällig header.

Kommentarer
Postat av: elin

haha va du aldrig hemma hos mathilda? xd

cool heather är det du som har tagit bilden? :D<3

2010-09-16 @ 16:37:33
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0