Hemma bäst

Kom hem igår kväll! :) Jag har haft det super bra i idre, men det är jätte skönt att va hemma igen :) Skriver lite snabbt vad vi hunnit med :)

5/9   Gick upp för Städjan :)
6/9   Spelade minigolf alla sex. Banorna där är lite speciella och väldigt roliga :) På kvällen gick jag och mamma upp på idre fjäll och fotade lite.
7/9   Gick över gränsen till Norge och gick upp för ett berg där :)
8/9   Jag, Daniel och Johan spelade minigolf en gång till ;) Senare spelade pappa och jag tennis :)
9/9   Gick till sporthallen och bowlade. Va en stund i spelrummet där det fanns såna där grejer man stoppar i pengar i och sen ska man försöka ta upp en gosedjur och man kunde köra rally och flipperspel och sånt.
10/9   Förmiddagen åkte vi bil för att sen gå till Sveriges högsta vattenfall :) (Tror det va 90 meter högt?) På eftermiddagen när vi kom hem så sprang jag upp för 'dalarnas längsta' :)

Det har varit en jätte bra vecka med närmaste och jag längtar redan till nästa gång vi ska åka. När nu det blir :) Nu blir det att gå tillbaka till vanorna med att gå upp tidigt (suck) och ha med sig läxor och tråkiga saker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0