En svamp på min gräsmatta, nähä?

Kom hem klockan två idag, sweet! Tänkte plugga lite, men blev inte så. Satte mig framför datorn istället. Men ska snart dra iväg till kiosken och möta Elin :D Så ska vi plugga SOM FAN!!

UPDATE: Blev inget "plugg som fan" .. Men nu sitter i alla fall tyska glosorna! :) Haha



Om du hör en röst, som säger till dig att, morgon kommer efter natt.
Då är det jag.
Om du känner en hand, visar dig rätt väg, som leder ditt steg.
Då är det jag.
Högst upp på berget finner du mig, korsar en flod och jag simmar
med dig, och om du tvekar så ser du snart, ett ljus så klart.
Då är det jag. Då är det jag. Då är det jag.

Kommentarer
Postat av: elin

"it will be me", right? :D fast texten stämmer inte riiiktigt med den engelska? :p<3

2010-09-30 @ 17:27:22
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0