14 september

Just nu väntar jag på Josefin som ska komma och sen går vi till bussen :) Blev klar tidigt idag och hade tråkigt så skriver lite. Nu på morgonen ska vi ha Disa möte. Vet inte vad det är, har inte varit med på det förut eftersom jag var sjuk och va i idre en vecka ;) Efter skolan (klockan tre) ska jag åka till sjukhuset och ta spruta mot livmoderhalscancer. Inget man ser fram emot, men det gör tydligen inte så ont efteråt? :) Åker i alla fall bil hem med mamma och vi ska hämta upp elin på vägen hem också när hon slutat :) Och som vanligt när man kommer hem så måste man plugga... Har so prov på torsdag och igår satt jag och övade in tyska glosorna som jag fick igår tills idag. Kul? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0