Fick en stöt genom kroppen, Fick en knäpp upp i knoppen, Klöste repor i bordet, När du gick förbi

Någon mer än jag som sitter och fryser, har ont i munnen och lyssnar på Ooa Hela Natten? Okej.
Jag fryser för att pappa inte har satt på värmen än i vårat hus, så det är kallt överallt.
Jag har ont i munnen för att jag har tandställning, så har det nästan hela tiden. Inte för att det spänner utan för att det skaver och jag får sår som bara blir värre för varje gång jag rör på läpparna. Kul...
Och Ooa Hela Natten är helt enkelt en bra låt som jag kan hela texten på typ. I alla fall refrängen ;)

I morse bakade jag och mamma ett underbart gott bröd som vi åt till lunchen. Vi är ju superbra på att baka; slutade med att jag blev sur och gick därifrån -.-' Tänkte ut och springa idag, men får se hur jag gör. Har absolut ingen lust, men jag ska ändå duscha lite senare. Kan ju ta en 4km runda kanske :)

Ikväll ska vi äta trerätters. Ska försöka ta kort på allt :) Blir i alla fall en vitlöksmacka med tomater på, någon fisk och sen ska jag göra efterrätt. Jag tror det kommer bli typ som en hallonmousse. Har i alla fall inte gjort den förut.

Två bilder från Elins och min runda:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0