A moment's pain for a lifetime pleasure

Slutade 11.10 idag! Kom hem tolv! Hade inte lunch, engelska eller mentortid. Gaaalet skönt! Väntar på att Elin ska sluta, ta bussen till Björkvik, taxin hem, packa och få skjuts/åka moppe till mig för sen ska hon vara här hela helgen :D Ikväll ska vi göra egna pizzor och jag kan slå vad om att dom kommer ta slut vääldigt snabbt ;) Eftersom ingen är hemma och kan elda så får vi leva på värmen från kaminen på kvällarna :) Kommer ta tusentals bilder som ni kommer få se några av i alla fall :)
Och för några dagar sen tog jag hem ett "parfym prov" , en sån där sticka man kan spruta parfym på :P Jag sprutade den här nya Radiance från Britney Spears och jag blev kär direkt! Måste ha den! Så fort jag går in i mitt rum så luktar jag på den där stickan, så gott luktar den! Höhö, står högst upp på listan, ovanför vinterskor och halsduk ;)

http://britneysweden.se/wp/wp-content/uploads/2010/09/front-radiance.jpg

Kommentarer
Postat av: elin

vi ska ha sååååååå kuuuuuul :DDD<3

2010-10-22 @ 16:28:59
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0