Robins

Blev en stressig morgon. Väntade vid busstationen till 7.50 ungefär (bussen ska komma 7.30) sen cyklade jag, Ebba, Jossan, Rebecca och Sanne hem till mig. Elin ringer och säger att det åkte förbi en buss som det stod katrineholm på. (Bussen kommer till Elin innan den kommer till mig) Lisa ringer Rebecca och säger att bussen har kommit samtidigt som Elias ringer mig och säger att bussen har kommit. Vi springer ut ur huset och cyklar snabbt som attan till busstationen igen! Sanne och jag var sist eftersom jag var tvungen att låsa. Hehe. Han som körde sa i alla fall "Bra jobbat" till mig (a) Någonstans här emellan så ringde Fia till Lisa som sa till Elin som ringde mig och sa att bussen hade kört i diket en bit bort. Därför var den sen ;) Som sagt: Stressigt...

Ni som inte kollade på Robins i lördag missade verkligen någonting. Jätte roligt hade jag och min familj hemma i tv-soffan :) Här hittar ni avsnittet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0