Kanelbullens dag idag tydligen...

Tänkte skriva några rader om dagen innan jag sätter mig framför tv:n och kollar på 'Halv åtta hos mig' :) Har för mig att det är ett bra program om det är det jag tror att det är.
Började i alla fall med att jag skulle vakna klockan nio (hade ställt mobilen), men jag vaknar 09.26 och på mobilen står det 'Laddnings fel. Avbryt laddningen'. Alltså har mobilen inte ringt. Jag rusar upp ur sängen, slänger på mig nånting och äter frukost på rekord tid och hoppar upp på cyklen och tar bussen in till katrineholm. Går av och går till tandläkaren, där jag va tvungen att vänta i 45 minuter. Klar där och går mot mormor i laggarhult, när jag har kommit halvvägs så plockar mamma upp mig. Jag äter lunch där och sen skjutsar mamma mig till skolan (klockan ett) då det skulle ha varit matte prov, men våran matte lärare hade tydligen inte koll på det ;) Sweet! Sen så var det tyska och när vi slutade klockan tre så drog jag, Mathilda och Ebba ner på stan en stund :) Åkte sen med mamma hem. Åt middag hos farmor och farfar och nu är jag hemma. Har varit en skön dag, men ändå lite stressig. Har farit runt väldigt mycket hela dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-04 @ 22:41:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0