Du fattas

Skriver inte så mycket längre vad som händer i livet. Känns inte som det i alla fall. Orkar inte uppdatera så ofta för när jag inte har läxor spenderar jag hellre tid med vänner än sitter och skriver tråkiga meningslösa inlägg här på bloggen. Har t.ex. glömt sagt att i går så gick jag och Elin och tog en underbart god macka på Sultans :) Sånt kan göra min dag (a) Och idag har vi varit i badhuset på gympalektionen, har inte varit riktig pigg och skolan är bara jobbig och jag vill ha loooooov. I helgen ska i alla fall Elin bo här :D Hoppas inte på en enda stillsam stund, förutom på natten, höhö. Då vill jag sova :) På fredagen (innan lovet, alltså vecka 43) så ska jag troligtvis till Ebba med Emma, Sandra, Cassandra och Mathilda :D

(Jag är bäst på att hålla mobilen stilla (a))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0