DM

Gick ner och kollade när Söder, Tallås och Nyhem spelade fotboll :) Jätte roligt att kolla, men såååååå kallt! Mina tår var som iskuber eller nåt :s Var där med några super söta personer från klassen :) Fick frånvaro från tyskan, men det var det värt. Lite extra jobb hemma, men så kan det gå. Tänkte göra det när jag kommer hem efter skolan i morgon så att jag har det gjort, så slipper jag tänka på det hela helgen, för då är planerna att vi ska till Sandra lördag-söndag :D

Snart ska jag dra iväg till träningen och tror det kommer bli en super duper rolig en! Undrar varför... ;) höhö.


Lyssnar på BRA musik, länkar favoriterna: (Ja, jag vet att vissa är gamla, men ändå så bra!)

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Ola – Let It Hit You
Elin Ruth Sigvardsson – Love - Feat. Lars Eriksson
Dixie Chicks – Not Ready To Make Nice
Maroon 5 – This Love
Aly & AJ – Potential Breakup Song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0