Where's the rock n roll?

Vaknade hos Elin för några minuter sen :) Sitter och lyssnar på musik. Bland annat P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version och The Underdog Project – Saturday night och Rihanna – Only Girl (In The World). Vi ska väl gå ner och äta frukost snart, sen ska jag och elin ta bussen till kiosken för hon ska vidare mot katrineholm och träffa Simon och jag åker med för jag orkar inte gå hem ;) Senare ska jag träda ur min stora "leksaksgarderob". Jag får börja längst ut och arbeta mig inåt för som det ser ut nu så kommer jag inte ens in ;) Jag har bestämt att mer än hälften MÅSTE bort! Det kommer bli svårt för jag hatar att slänga saker, fast ändå så är det skönt för jag hatar att samla på mig grejer som jag inte använder.
Mitt lov ser lite ljusare ut nu för på fredag ska vi åka och kolla på tapeter till mitt rum, äntligen :D Efteråt blir det antagligen ett tur till någon restaurang :) På lördagen ska vi åka tidigt till örebro för att shoppa hela dagen på Mariebergs Galleria :D Hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0